28-årig kvinde, der dræbte Johnny med et enkelt dybt knivstik:

"Sådan et fucking svin. Nar!"

Af
Af Daniel Sennek

"Han (afdøde, red.) var meget ubehagelig, når han havde lyst til sex. Når jeg lå og sov i fosterstilling, kunne han finde på at tage mit tøj af og dyrke sex med mig, mens jeg sov."

Sådan forklarer den 28-årige kvinde, der er sigtet for at dræbe sin 53-årige samlever, Johnny Andreassen, sig i retten, skriver Vejle Amts Folkeblad.

Siden 1. juni sidste år har hun siddet varetægtsfængslet og sigtet for at have dræbt sin samlever på Vejlevej 48 i Jelling. Johnny Andreassen døde af et dybt knivstik i ryggen, der puntkerede og fyldte hans lunge med 1,6 liter blod.

Det var hans 28-årige samlever, der kontaktede alarmcentralen klokken 06.53 og fortalte, at Johnny Andreassen var sunket sammen på gulvet i husets soveværelse.

Drabet var sket under et opgør, hvor han blandt andet havde kaldt hende en "fucking grønlænder og en fucking dranker".

Parret havde haft en del opgør, men forholdet var fint, forklarede den 28-årige kvinde. Hun var dog træt af, at hendes kæreste for eksempel kunne finde på at dyrke sex med hende, når hun sov.

Det havde han også gjort natten inden drabet. Den 28-årige var stadig vred, da hun stod op efter det uønskede samleje nogle timer senere den 31. maj.

"Han gad næsten ikke engang høre på mig. Jeg tænkte: Sådan et fucking svin. Nar! Men jeg var mest ked af det," sagde den tiltalte ifølge Vejle Amts Folkeblad og tilføjede, at hun gerne ville have, at hendes kæreste skulle mærke, hvor ondt det havde gjort på hende, dengang han havde skubbet hende i ryggen.

Publiceret 17 April 2018 14:48

Lokalavisen nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få nyheder hver dag Lokalavisen
SENESTE TV