Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Tak til personalet i Hammel Idrætscenter

Artiklens øverste billede
Foto: Adobe Stock

Jeg blev i dag færdig vaccineret med andet stik af Pfizer, og jeg føler nu trang til at udtrykke min store tak til sundhedspersonalet i Hammel Idrætscenter og til danskerne i almindelighed. Det hele forløb fantastisk – først vejledt af en vagt ved indgangen – scannede mit sundhedskort og fik et nummer og anvist plads til at vente til det blev min tur.

Ganske kort ventetid, og det var der også ved første vaccination i april måned og igen vejledt på den store skærm med anvisning til hvilket spor man skulle følge til den kabine man skulle vaccineres. Efter en god og professionel vejledning kom selve stikket og det var hurtig og uden gener – derefter vejledt til at vente udenfor kabinerne i 15 minutter.

En stor oplysende skærm fortalte dig klart hvornår du kunne gå til udgangen og det hele var overstået.

Mens man sidder og venter iagttages de omkring siddende lidt og hvor er det fantastisk at opleve danskernes tålmodighed og disciplin – alt foregik stille og roligt og de ventende rejste sig efter tur og gik mod udgangen. Efter de 15 minutters ventetid blev det min tur og jeg rejste mig og gik mod udgangen.

Jeg føler mig på et sådant tidspunkt virkelig stolt af at være dansker og vi kan alle ranke ryggen og være stolte af os selv.

Hov, det her indhold benytter cookies

På denne plads ville vi rigtig gerne have vist dig indholdet, men det kan vi desværre ikke, da du har fravalgt cookies. Vil du se indholdet skal du acceptere Marketing og Statistik, det gør du her: opdater dit samtykke.

Læs også

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.