Investering i digitale marketingsmuligheder kan give synlige resultater og vækst.

Investering i digitale marketingsmuligheder kan give synlige resultater og vækst.

Deltag i seminar med Erhvervsavisen

Lær at navigere i junglen af digitale marketingsmuligheder og få et gratis tjek af din virksomheds digitale potentiale

Af
Helene Holm Stolle

Det handler om at skabe overblik over de mange muligheder, der findes i junglen af digitale marketingsmuligheder, når Erhvervsavisen sammen med Respons2day inviterer dig til seminar 14. januar klokken 9-12 på Strandvejen 125 i Hellerup.

”På seminaret får du ny indsigt, inspiration og helt konkrete værktøjer til at løfte jeres digitale potentiale og tilstedeværelse”, fortæller Peter Garhøj, der er direktør og ejer af Respons2day.

Overblik til virksomheder

Han har specialiseret sig i den digitale markedsførings mange muligheder og hjælper virksomheder med at skabe overblik og forståelse for den digitale innovation og den adfærdsændring, der har været hos brugerne de seneste år.

”Respons2day er din virksomheds digitale tolk og rådgiver,” forklarer Peter Garhøj og understreger, at hvis man som virksomhed formår at ramme og tiltrække den rigtige målgruppe med det rette budskab og indhold, er man godt på vej.

”Men som virksomhed skal man også evne at konvertere de nye leads, ens markedsføring genererer, til potentielle kunder. Når man først kan det, vil man opleve, at ens investering i digital markedsføring skaber synlige resultater og vækst”, siger han.

Charlotte Pour, der er new business chef i Politikens Lokalaviser, der står bag Erhvervsavisen, glæder sig over at kunne tilbyde seminaret til avisens læsere og kunder.

”Det, at kunne være med til at skabe noget for erhvervslivet, er netop en af vores målsætninger for Erhvervsavisen,” siger hun.

Publiceret 26 November 2019 00:00