TELEFONEN ER BETJENT DAGLIGT

Postmester JENS JUUL LARSEN med svar på læserbrevet “Et sløset postvæsen”:

Jeg vil gerne svare på det læserbrev, som Jytte Borgstrøm havde i Hvidovre Avis 19. januar om postomdelingen på Tavlekærsvej. 2. januar havde vi et ekstraordinært højt fravær, hvilket betød, at lidt post og reklamer ikke kom ud på dagen. Det skal jeg beklage. Det er også korrekt, at en afløser ved to lejligheder har undladt at omdele aviserne. Det er uacceptabelt, og det stoppede jeg straks, jeg hørte om det. Jeg vil desuden tilføje, at vi flere gange i området ved Tavlekærsvej har været udsat for, at hunde tisser på vores avisdepoter, og så kan vi desværre ikke omdele de pågældende aviser. Vi forsøger altid at vende tilbage, når en kunde henvender sig, og det er undtagelsen, hvis der sker et brist i kommunikationen. Der er nu etableret overløb fra min telefon til en vagttelefon, som er betjent hver dag, hvis jeg skulle være til møde. Vi ønsker at give vores kunder en god postservice, og jeg kan love, at vores medarbejdere ikke sløser, men gør deres bedste. Det er mit håb, at Jytte Borgstrøm vil opleve dette fremover. Med venlig hilsen Jens Juul Larsen Postmester

Publiceret 26 January 2009 16:48