Det drejer sig om tryksager. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Det drejer sig om tryksager. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Budskabet er intet værd, hvis det ikke når frem

Lørdags-Avisens Distribution er blevet en vigtig brik for mange virksomheders kampagner.

Af
Af Peter Buch

REKLAMEOMDELING: Du kan have nok så fine budskaber til dine kunder og nok så veltilrettelagte kampagner.
Men hvis budskabet ikke når frem, kan det jo være lige meget! Lørdags-Avisens Distribution blev etableret 1. januar 2007, og har fra begyndelsen levet op til Lørdags-Avisens ambition om, at have "Danmarks Bedste Distribution", fortæller distributionschef Terje Gilbu.
Jævnlige stikprøvekontroller af distributionskvaliteten viser således også, at 97-99 % af husstandene hver uge modtager lokalaviser og medfølgende reklametryksager.

Budene "nurses".

-  Budene er stabile, og har en enorm opbakning i deres hjemlige bagland. Det skyldes især, at de unge bude har optimale ansættelsesforhold og at de får en god løn samt en bonus, når de passer deres arbejde, fortæller Terje Gilbu videre.
Kunderne oplever forskellen: Der er stor efterspørgsel fra kunder, som ønsker, at deres tryksag skal husstandsomdeles sammen med Lørdags-Avisen.
- Vi har oplevet en støt stigende tilgang af kunder lige fra begyndelsen, som alle har givet udtryk for den store forskel de har oplevet i distributionskvaliteten, og derfor føler, at de får fuld valuta for reklamekronerne, udtaler Terje Gilbu.

Det stærke team bag distributionen. Fra venstre Rebecca Knudsen, Terje Gilbu og Mia Hamann Hansen. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Det stærke team bag distributionen. Fra venstre Rebecca Knudsen, Terje Gilbu og Mia Hamann Hansen. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

God service - lav pris

Lørdags-Avisens Distribution er en forholdsvis lille distributør, som har fået succes ved, at differentiere sig fra de store spillere på markedet.
- Vi arbejder ud fra devisen "hellere lille og vågen, end stor og doven", hvilket vores kunder nyder godt af i form af god service og de laveste priser på markedet, siger Terje Gilbu.
Lørdags-Avisens Distribution dækker hver fredag 75.000 husstande i et område fra Greve i nord til Stevns i syd.

Det sidste vigtige led i kæden er budene. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Det sidste vigtige led i kæden er budene. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Landsdækkende

- Vi er stærke på hjemmebanen smiler Terje Gilbu, men vi udfører faktisk landsdækkende distribution via vores samarbejdspartnere og kan derfor løfte selv den største opgave siger han.
- Vi kan rådgive kunderne med at segmentere modtagergrupperne, således at reklamekronernes værdi optimeres. Hvis du har en tryksag, du ønsker husstandsomdelt i det Øst- eller Midtsjællandske område, er du velkommen til, at kontakte Lørdags-Avisens Distribution for nærmere information på telefon 80 20 82 00 eller via e-mail: distributionloerdagsavisen.dk

Terje Gilbu distributionschef. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Terje Gilbu distributionschef. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Fra trykkeri til videre distribution. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Fra trykkeri til videre distribution. (Foto: Jørgen Chr. Jørgensen).

Publiceret 08 June 2009 09:00