Optiker Susanne Ken, Profil Optik i Køge. (Foto: JCJ).

Optiker Susanne Ken, Profil Optik i Køge. (Foto: JCJ).

96 ud af 100 kunder er tilfredse

Af
Per Møller

UNDERSØGELSE : Mediaedge CIA har foretaget en omfattende undersøgelse blandt Profil Optiks kunder.
Resultatet viser, at 96 procent generelt er tilfredse med optikerkæden, som de føler giver størst værdi for pengene.
Kunderne fremhæver især de fagligt dygtige optikere og andre ansatte i butikkerne, samt den servuce de giver - 97 procent. Og så tæller det, at der er en god stemning blandt personalet i butikken - 92 procent. Mange kunder fremhæver det store udvalg af moderigtige briller og solbriller - 88 procent. Og 80 procent giver udtryk for, at de i Profil Optik også er dygtige til at give gode råd om stil og mode.
- Selvfølgelig er vi meget glade for resultatet af undersøgelsen. Vi mener selv, at vi i det daglige gør alt, hvad vi kan for de kunder, der kommer ind i butikken. Og så er det dejligt at finde ud af, at kunderne bemærker det - og sætter pris på det, siger butikschef Susanne Ken, Profil Optik, Jernbanegade 9 i Køge og tilføjer:
- Men jeg må sige, at jeg rent fagligt er ydmyg og meget stolt over kundernes "dom". Vores fornenemmeste opgave er, at give kunden den mest professionelle og kyndige vejledning. Synet er ekstrem vigtigt for os, og det er netop et forbedret eller perfekt syn, som vi hjælper kunden med at få. Derfor er vi utrolig stolte over resultatet.

Publiceret 30 October 2009 13:15