5 minutter i 12 for rute 210 og 246

Hej med jer alle - ja, jeg skriver med stort, for klokken er 5 i 12, muligt sidste chanche for der er en 210 og en 246 på gaden efter den 8. Augst.
Det er ikke gullvig, steen, peter, mig eller de andre der allene kan få busserne til at blive.
I skal også gøre noget, hvis ikke skal i betale 130 kr mere på månedskortet fra den 9. August, alle skal gennem zone 20. I på solrød gym, hvorfor er i der?
- Er i parkeret der, kommer med en bus om morgnen og hjem igen om eftermiddagen?
Nej vel, i vil blive til noget lære noget til jeres og alles fremtid, danmarks fremtid er i med i. Og i lære noget om at arbejde selvstendig og i teams, brug det nu, det i lære, kom frem med det gennem aviserne, medierne fx køge radio, lorry ellre sågar tv2/dr. Tv2 morgen tv, fortæl om hvad der sker for jer når der ikke er en bus om morgnen mere.
Og der er måske forsent allerede fra onsdag den 27. Januar, hvis i mener det kan vi andre klare, nej det kan vi ikke allene. I der har 117 undskyldninger for ikke at komme frem på rådhuset den 26.
I skal måske blive bagkloge, jamen vhis jeg nu også var kommet forbi, hvis jeg nu også havde skrevet i avise eller til hende der borgmestere marie stræke, måske hvis...
Den kan måske ikke bruges den 27. Januar, for vedtager de byrøddere i det er endeligt at nedlægge 210 og 246, fordi der er jo ingen der vil have busserne, de kommer jo ikke her og brokker sig, de skriver ikke noget osv, så er det forsent.
Underskrifter og godt 1800 fb venner er ikke nok, men nok er når de byrødder ser vores sammenhold og iver til denne sag, ser vi kan stå sammen, jeg på solrød gym, jer på arbejdspladserne her ude, jeg der har behov for de to buslinjer, jer der har børn til borup privat skole, alle jer og i, der ved der er en bus derude i dag, og også vil se den i morgen, i skal alle gøre en indsats nu, ikke efter den 26. Januar, men nu.
Skriv indlæg, lav flyers til postkasserne, busserne og til jeres indkøbscenter, biblioteker - de er da der stadig fordi der blev kæmåpet for dem, vis samme kampånd denne gang, vis byrødderne at de busser herude er vores og ikke køge city's nye 10 minutters busser. Skriv bl.a. her på elektronisk debat side: http://koege.Lokalavisen.Dk/section/laeserbreve/1430 under debat skriv indlæg.
Og lige, jeg beklager at det her er med stort og sort, de bliver meget mørkt for mange af jer der midster 210 eller 246, de kommer aldrig igen, og kan de fjerne disse to linjer, kan de ikke lige så godt fjerne alt?
Stå sammen skovbo'er stå sammen med dem alle, også med din nabo kom frem nu, kom med jeres hjælp til at beholde/bevare buslinjerne tryk stop i god til - giv os buslinjer der kan bruges - også om 10 -20 år og til borgmester marie stærke, jeg håber du er en rigtig socialdemokrat, du burde stå for miljø, for social forståelse for de unge, dem der ikke har bil osv.
Marie, vi kan ikke alle bo i køge city, lige ved s-toget, vis hvem du er, for denne sag tror jeg ikke er glemt til om 4 år, ej heller ikke hos dine egne i socialdemokratiet... Så marie, vis du tør, vis du har mod på at stoppe dette galehus, at nedlægge to buslinjer hvor kun 153 borgere er blevet hørt, dette i en elektronisk høring, marie vis de er borgmester og fortæl de andre 26 folkevalgte medlemmer af byrådet, at sammen kan i gøre dette bedre for borgerne, dem du straffer nu, ved at være med til at nedlægge to buslinjer.
Jeg anbefaler på de kraftige, at det er første punkt på dagsordnen den 26. Januar og borgerne kan blive hørt, for ellers kan det være de kan høres resten af aften ude foran rådhuset.

Publiceret 14 January 2010 15:45