Buschauffør Claudi Frigart.

Buschauffør Claudi Frigart.

Buskunder skal vælge Årets buschauffør

 
Nu skal buskunderne være med til at kåre Årets buschauffør i Køge.
Buschaufførerne selv vil gerne vise, at jobbet som chauffør også handler om service og stemning i bussen. De inviterer derfor kunderne til at kåre Årets chauffør med karaktér.
Samtidig har chaufførerne fået mulighed for at tage navneskilt på, så buskunderne kan se, hvad deres favoritchauffør hedder.
- Vi buschauffører vil gerne i dialog med kunderne om, hvad de værdsætter hos en god chauffør og en god tur i bussen. Årets chauffør er derfor en både god og sjov måde at sætte lidt spot på vores job som chauffører, siger buschauffør Claudi Frigart.
Det er buskundernes gode øjeblikke på SMS, der fra mandag den 16.maj skal være med til at kåre af Årets chauffør med karaktér, som den fulde titel hedder.
Kunderne har i noget tid haft mulighed for at sende SMS’er med gode øjeblikke om chaufførerne eller busturen. Det giver hver uge hundredvis af  SMS’er, og blandt flere chauffører er der gået kærlig sport i, hvem der kan finde sig selv i de SMS’er, som kunderne sender.
Chaufførerne har blandt andet derfor fået mulighed for at få et navneskilt, så buskunderne kan rette rosen mod lige præcis deres chauffør.
Buschaufførerne får SMS’erne direkte ud til deres anlæg, hvor de kan følge kundernes oplevelser. Samtidig bliver den lagt ud på hjemmesiden www.buschauffor.dk, hvor man så kan stemme på de bedste SMS’er.
10 af chaufførerne bliver ud fra det nomineret til den fornemme titel som Årets chauffør med karaktér.
Alle kan deltage i kåringen ved at sende både en SMS og MMS med ros og et øjeblik.
Man skriver ”ros” foran tekstbeskeden og sender til 1204. Når passagerne har sendt en SMS/MMS er de med i konkurrencen om en iPhone.
www.buschauffor.dk kan man se de mange SMS/MMS’er, der bliver sendt.
pm

Publiceret 14 May 2011 10:45