(Pressefoto).

(Pressefoto).

Invita vil have glade kunder

Invita blev kendt for at lave personlige køkkener til danskerne. Nu søger køkkenfirmaet tilbage til sine rødder og satser på den personlige service og at skille sig positivt ud fra mængden gennem glade kunder.
- Det er ikke nok at sige, at man vil have glade kunder. Kunderne skal rent faktisk opleve, at det er en bedre oplevelse at handle køkken med Invita end med andre. Derfor er det også naturligt, at vi i vores nye reklamefilm og på hjemmesiden bruger rigtig ægte Invita-kunder i stedet for skuespillere, siger Helle Fyllgraf, der er innovationsdirektør i Invita.
Målet er klart: Invita vil stræbe efter at blive Danmarks bedste til at have glade kunder, når det gælder køb af kvalitetskøkkener. For at sikre sig, at der faktisk bliver flere og flere glade kunder, måler Invita både på egne kunders tilfredshed og sammenligner med branchen. Kunderne opfordres også til via brev og Invitas hjemmeside at komme frit frem med ris og ros.
Kunderne skal være glade, og 75 pct. skal have haft så god en oplevelse, at de vil anbefale venner og bekendte, at de køber et Invita køkken. Det er et mål, der ligger over gennemsnittet for køkkenbranchen. Jo højere kvalitet køkkenet har, jo mere kritiske er kunderne, og dermed vokser deres forventninger til den service, der følger med.
- Mange har i dag svært ved at kende det ene køkken fra det andet. Vi leverer køkkener af høj kvalitet, og den skal følges til dørs af en super service og dermed en rigtig god oplevelse. Vi bliver selvfølgelig ikke verdensmestre fra den ene dag til den anden, men vi skal blive bedre dag for dag. Der kan naturligvis stadig ske kiks, men vi har i hele organisationen givet hinanden håndslag på, at vi vil være kendt for at have glade kunder, siger butiksindehaver Felix Wallentin fra Invita Køkkencenter i Køge.

Publiceret 01 October 2012 08:00