Randers:

BUS-UGE sætter fokus på "den gode kunde"

Af
Bent Larsen

Randers BUS-UGE fortsætter og i dag sættes der fokus på "den gode kunde".
Der kommer ofte klager fra kunder over, at andre medpassagerer spiller for højt, taler for højt i telefonen, optager to pladser med deres tasker, for hårde opbremsninger og så videre.
Derfor har man valgt at uddele et diplom, hvor man gør opmærksom på problemerne ved at rose kunderne for at gøre det rigtigt, fremfor en løftet pegefinger.
Det er derfor også chaufførerne, der deler ud her til morgen, så kunderne møder nogle af dem, de kender bag rettet, på en anderledes og positiv måde.
Chaufførerne deler en pose med et diplom, et badge, lidt sødt og de heldige får også et klippekort.
Chaufførerne deler ud fra kl. 7.00, men vi har gemt nogle poser, hvis I er interesseret i billeder af denne aktivitet.

Publiceret 19 September 2013 06:52