Kolding Storcenter vandt torsdag aften den prestigefulde marketingpris Solal Award ved en prisuddeling i Amsterdam. Storcentret fik førstepladsen i kategorien Social Media for den ny-skabende kampagne, Fristelsernes Hus, der fik stor opmærksomhed i efteråret 2013.

Kolding Storcenter vandt torsdag aften den prestigefulde marketingpris Solal Award ved en prisuddeling i Amsterdam. Storcentret fik førstepladsen i kategorien Social Media for den ny-skabende kampagne, Fristelsernes Hus, der fik stor opmærksomhed i efteråret 2013.

Pris til Kolding Storcenter

Da den internationale marketingpris SOLAL torsdag aften blev uddelt i Amsterdam, blev Kolding Storcenter hædret som vinder i kategorien Social Media.
Storcenteret vandt for den nytænkende kampagne Fristelsernes Hus, der fik stor opmærksomhed i de danske medier og engagerede tusindvis af følgere på Facebook i efteråret 2013.
Kolding Storcenter var som det eneste danske shoppingcenter nomineret til en Solal Award i kategorien Social Media. Og torsdag aften kunne en stolt centerchef indtage scenen i Amsterdam og takke for den prestigefulde pris.
”Vi er både stolte og meget glade for den æresfulde pris,” siger Gitte Lindbo, centerchef i Kolding Storcenter.
Solal-prisen blev uddelt den 15. maj ved den europæiske marketingkonference i Amsterdam. Herhjemme blev Kolding Storcenter allerede i oktober sidste år belønnet for Fristelsernes Hus med titlen som ”Shoppingcentret med Danmarks bedste aktiviteter” ved kåringen af Danmarks Bedste Shoppingcenter 2013.

Publiceret 20 May 2014 09:00