Besynderlig og grådig forretningsmoral hos IKEA

Artiklens øverste billede
Foto: Google Maps

For at par dage siden bestilte jeg online et rullegardin hos IKEA til afhentning i deres "Klik og Hent"-service.

Pris for "levering" 49 kroner!

Man tror det er løgn, men det er prisen for, at jeg selv henter det ved varehuset.

IKEA undskylder sig med, at der er en del manuelt arbejde i denne service, idet medarbejderen skal bruge arbejdstimer på at "plukke" varen i varehuset og bringe det til afhentningspunktet.

Man skulle tværtimod tro, at IKEA var glade for at kunne sælge deres varer til trods for nedlukningen. IKEAsfacebook-side flyder da også over af utilfredshed med denne form for "service".

Ingen andre "Klik og Hent"-butikker tager penge for "levering".

Læs også

Annoncørbetalt indhold

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.